Novinky na našich prodejnách. Co chystáme?

Autor: on 03. 09. 2012 | Komentářů: 6x

Věděli jste, že více než polovinu svých objednávek si vyzvedávate na našich pobočkách? Osobní odběry poprvé v historii převážily dopravu, což nás zavazuje naše kamenné prodejny neustále vylepšovat, ať už prodloužením otevírací doby nebo zvýšením jejich komfortu.

Abyste si mohli zboží vyzvednout pohodlněji, prodlužujeme ode dneška otevírací dobu všech poboček o jednu hodinu. Večer tak budete mít o hodinu více času, stavit se pro svoji objednávku. Návrhy na delší otevírací dobu jste nám psali často, doufáme proto, že vám tato změna usnadní nákupy s osobním odběrem.

Přehled prodejen včetně nové otevírací doby najdete zde >

Chceme také, aby byly naše prodejny komfortnější, budeme proto během podzimu a zimy měnit jejich uspořádání a vzhled. Změny se budou týkat například navigace na prodejny nebo pohodlí pro čekající zákazníky. I v předvánočním shonu byste se tak měli na našich pobočkách cítit příjemně.

I přes výše uvedené změny zústává pro většinu našich zákazníků osobní odběr zdarma. Výjimku budou tvořit menší objednávky v hodnotě pod 1500 Kč, pro které bude nově zaveden poplatek 29 Kč. Zcela zdarma zůstanou odběry na našem distribučním centru v Horních Počernicích. Naše náklady na osobní odběr (transport na pobočku a náklady na její provoz) se průměrně okolo 50 Kč, osobní odběry tak budeme i nadále dotovat.

Ačkoliv poslední změna není pro zákazníky pozitivní a nepřístupujeme k ní rádi, věříme, že výše uvedená zlepšení vyváží vaše případné zklamání z poplatku.

Při objednávce nad 1500 Kč zůstane osobní odběr i nadále zcela zdarma, menší objednávky se tak vyplatí sloučit do jedné větší. VIP zákazníci mají osobní odběr zdarma vždy. V případě odběru v Počernicích je osobní odběr zdarma ve všech případech.

Váš tým MALL.CZ

5 komentáře

  1. Jan K.
    04. 09. 2012

    Když tohle zavedla A**a, tak jsem tam přestal nakupovat. Ale pomůže to na serverech, které srovnávají cenu. Osobně ale na nějakou tu kačku nehledím, ale spíš jde o zvyk a pohodlí. Kdyby to zavedli všichni vracím se k A**e. Tam mi posílají pořad na email kód pro slevu, která obvykle odpovídá tomuto poplatku nebo jen nepatrně větší. A to už tam nějakou dobu nic nekupuji. Možná proto nebo to mají nějak započtené v ceně. Nevím, je mi to jedno.

    Takže víc šlo o to, že jsem se naštval než o ten fakt, že zavedli poplatky. Jenže všude jsou nějaké poplatky. Jsem už na takové věci alergický. To se nezmění. Takže teď hurá do C*C a M*****. Hodně jsem teď četl článků o tom, jak jsou fajn. Navíc ti první garantují, že poplatky neplánují. Dobrá PR :)

    Odpověď
  2. jirkaslava
    08. 10. 2012

    Cenu poplatků nechápu z toho důvodu, že je již jednou máte zahrnuté v ceně výrobku a proto se do léta neplatili. Najednou vám to přišlo málo a nechtěli jste zdražovat, tak jste si vymysleli absurdní poplatky pro mimopražáky. Naše země je proslulá absurdními poplatky viz. banky, mobilní operátoři a pod. My lidi si to JEN musíme zaplatit! NEMUSÍME! Půjdeme jinam. Nashledanou v jiných časech…

    Odpověď
  3. l
    24. 10. 2012

    Dobrý den,
    přečetl jsem si argumenty pro zavedení poplatku, ale stále jsem nepochopil ten “obrovský” naklad na osobní odběry MALÝCH zásilek. Dle mého názoru není až tak nákladné vzít pár malých věcí a přihodit je do dodávky s těmi velkými a na poboččce taktéž platí, že ty malé nezabírají místo, takže ani nenavyšují finanční náročnost. Spíše bych ten poplatek chápal u drahých a velkých věcí, převoz a skladování pračky nebude úplně zadarmo a těch pár korun poplatku u několiktisícové položky nikdo řešit nebude, ale u drobnosti za 200kč to prostě už z principu naštve. Byl jsem s vámi několik let spokojený, ale tímto krokem s přecházím ke konkurenci…

    Odpověď
  4. Ondra
    30. 10. 2012

    Mno, nakupuji u Vás většinou s osobním vyzvednutím, mám Vaši pobočku v Ostravě prostě cestou. Moje zkušenost necelý týden stará: Po zaplacení mi bylo vydáno zboží ve zcela evidentně poškozeném a již dříve otevřeném balení. navíc zaprášené jako… Šlo o dětský plyšový kolotoč nad postýlku a měl to být dárek, což jsem Vašemu člověku okamžitě sdělil, tedy říkám že zboží v tomto stavu nepřebírám. Prý pane nám to chodí na paletách to my nemůžeme ovlivnit v jakém je to stavu. Můžete vátit, objednat znovu a doufat že přijde jiný kus… A že jediná cesta v té chvíli na pobočce je “odstoupení od smlouvy ve lhůtě 14 dnů” – což jsem také udělal. Komplikované a hodně nefér – co kdybych zmíněné zboží nutně potřeboval ten den? Nevím jak evidujete pohyb zboží ani jak a kdo posílá SMS že je připraveno k vyzvednutí – ale pokud se může tohle stát (zákazník je informován že zboží je připraveno i v případě, že je evidentně poškozeno), máte v tom systému něco špatně. Nemám nic proti poplatku o kterém píšete v článku, ale za takovou službu? Ondra

    Odpověď
    • Terka
      05. 01. 2013

      To je zkrátka riziko! Zboží se převáží, balí, rozbaluje a skladuje se v prašném prostředí. Také proto může být levnější… Chápu, že vás to nepotěšilo, ale omývat každý kousek ve vánočním shonu asi taky není dost dobře možné.

      Odpověď

Napište nám komentář